جوراب کالج ترک از میخک پا جلوگیری می کند

با پوشیدن کفش ها، کفی ها فرسوده می شوند و این باعث می شود کفش ها گاهی ناراحت شوند و کفی های فرسوده می تواند برای پاهای شما مضر باشد و باید از آنها اجتناب کرد که در اینجا لازم است از جوراب کالج ترک ایتفاده نمود.

در حالی که تعویض کفی ها ایده خوبی است، پوشیدن جوراب های خوب و باکیفیت نیز پدهای اضافی و بسیار مورد نیاز را برای پاها فراهم می کند و همچنین به جلوگیری از سر خوردن پاها در کفش و محافظت از آن در برابر اصطکاک و آسیب های دیگر کمک می کند.

به گفته هاروی گوتیرز در “پنج مزیت پوشیدن جوراب برای سلامتی”، اغلب، بسیاری از افرادی که جوراب نمی پوشند، اصطکاک و سفت شدن پاها را تجربه می کنند که باعث خشک شدن، ترک خوردن و چروک شدن پاها می شود.

با این حال، پوشیدن یک جفت جوراب باکیفیت به جلوگیری از لغزش، اصطکاک، سفت شدن و ترک خوردن پوست با ایجاد بالشتک اضافی و سالم نگه داشتن پاها، نرمی و نشان دادن محتوای بیشتر کمک می کند.

جوراب کالج ترک

ثابت شده است که پوشیدن جوراب برای گرم نگه داشتن پاها در شب در الگوهای خواب تفاوت ایجاد می کند و به گفته Sleep.org، “گرم کردن پاهای سرد باعث اتساع عروق می شود – گشاد شدن رگ های خونی – که ممکن است به مغز بگوید که زمان خواب است.

پس از باز شدن رگ‌های خونی در دست‌ها و پاها، گرما دوباره در سراسر بدن توزیع می‌شود تا برای خواب آماده شود و به عبارت دیگر گرم نگه داشتن پاها در رختخواب کمک می کند تا شب های بی قرار کمتری داشته باشید.

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله علمی هفتگی بین‌المللی نیچر منتشر شده است، رفتن به رختخواب با جوراب‌ها در واقع کمک می‌کند پانزده دقیقه سریع‌تر از حد معمول به خواب بروید (36-37) و این مطالعه همچنین بیان کرد که پوشیدن جوراب در رختخواب نیز برای کمک به گرگرفتگی و بهبود خشکی پا مفید است.