توپ چهل تیکه اصل قدیمی جدید

توپ چهل تیکه اصل تنها عنصر ضروری برای بازی فوتبال است. با توجه به نظر کارشناسی و تست های مقایسه ای، بسته به سن، موقعیت یا حالت، باید از سایز خاصی برای دوری از حوادث با کمک محافظ دهان استفاده کنید. توپ باید از ماده ای مناسب برای سطحی که در آن استفاده می شود، ساخته شود.

توپ چهل تیکه اصل قدیمی جدید

خرید توپ چهل تیکه

خرید توپ چهل تیکه شرکت خرید توپ چهل تیکه به قیمت استثنایی برای جلب رضایت مشتریان و جذب بیشتر خریداران، هنگام سفارش این محصول اقدام به عرضه بهترین و با کیفیت ترین توپ نموده است که دارای نشان استاندارد های بین المللی می باشد. همچنین این شرکت برای توزیع و عرضه گسترده انواع توپ چهل تیکه در سراسر کشور و حتی صادرات به کشور های مختلف دنیا، رفاه حال مشتریان و تسهیل در خرید این محصول، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

این فروشگاه مجازی، نوعی نمایشگاه کالا های عرضه شده توسط شرکت می باشد. مشتریان می توانند با مراجعه به این فروشگاه که به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنتی است، انواع توپ چهل تیکه را بازدید نموده و با مقایسه با یکدیگر بهترین و مرغوب ترین نوع آن را انتخاب نمایند؛ همچنین به دلیل حذف واسطه ها در این روش توزیع، مشتریان می توانند انواع توپ را با قیمت مناسبی تهیه و خریداری نمایند.

توزیع مستقیم توپ چهل تیکه امروزه در تمامی نقاط کشور توسط مراکز تولید کننده معتبر به بهترین نحو ممکن در حال انجام می باشد و این امر باعث شده است که تمامی مشتریانی که خواهان خرید توپ چهل تیکه هستند، بتوانند این محصول فوق العاده را بدون هیچ گونه محدودیتی برای مصرف خود خریداری و بابت محصول خریداری شده هزینه کمی را پرداخت کنند.

توپ چهل تیکه مشهد

توپ چهل تیکه مشهد شما یک باشگاه فوتبال انجمنی، یک مدرسه، یک جامعه یا یک فرد هستید و می خواهید فوتبال بخرید؟ این یک وسیله جانبی ضروری برای تمرین یکی از محبوب ترین ورزش های تیمی در جهان است. اما از اندازه توپ فوتبال گرفته تا نوع تمرین و سن و سطح فوتبالیست ها باید چندین معیار را در نظر گرفت. در این راهنمای خرید تجهیزات فوتبال، هر آنچه را که باید قبل از انتخاب توپ فوتبال بدانید، بیابید.

اندازه و وزن یک توپ اولین معیاری است که باید در نظر گرفته شود. در واقع، توپ های فوتبال بیش از هر چیز باید با سن تمرین کنندگان تطبیق داده شود. چه اندازه توپ فوتبال را انتخاب کنید؟

  1. سایز 3 مربوط به کوچک ترین توپ چهل تیکه با محیطی بین 57 تا 60 سانتی متر و وزن تا 320 گرم است. چنین تجهیزات فوتبال برای کودکان زیر 7 سال در نظر گرفته شده است.
  2. سایز 4 یک سطح متوسط ​​است، با اندازه توپ بین 62 تا 66 سانتی متر، برای حداکثر وزن 395 گرم. این توپ برای بازیکنان جوان بین 7 تا 13 سال مناسب است؛ بنابراین در رده های زیر 6 تا 13 سال در باشگاه های فوتبال و در مدارس ابتدایی یا کالج با توجه به محیط مدرسه استفاده می شود. توپ فوتبال سایز 4 به کودکان این امکان را می دهد که ورزش تیمی مورد علاقه خود را در امنیت کامل انجام دهند.
  3. سایز 5 توپ هایی هستند که توسط نوجوانان بالای 14 سال و بزرگسالان در مسابقات رسمی فوتبال، چه در مسابقات سطح منطقه و چه در فینال جام جهانی استفاده می شود. محیط آنها بین 68 تا 71 سانتی متر و وزن آنها تا 453 گرم است. توپ رسمی سایز 5 مسابقه و توپ مسابقه را می توان در کالج، دبیرستان یا باشگاه های فوتبال که از بازیکنان زیر 14 سال تا بزرگسالان استقبال می کنند، استفاده کرد.

توپ چهل تیکه جدید

توپ چهل تیکه جدید توپ به طور کلی برای ورزش های مختلف (بسکتبال، والیبال، هندبال، راگبی، واترپلو) استفاده می شود. در مورد این مقاله از آن برای بازی فوتبال استفاده می شود. توپ معمولاً از مواد منعطف و بادکرده هوا ساخته می‌ شود که باعث سبکی آن می‌ شود و اجازه می‌ دهد به راحتی به حرکت درآید.

انتخاب توپ مستقیماً به سن بازیکنان بستگی دارد؛ بنابراین کودکان توپ های ورزشی با اندازه های 3 و 4 را ترجیح می دهند. آنها می توانند با استفاده از توپ هایی که برای آنها متناسب است، مسابقات فوتبال را در ایمنی کامل، بدون خطر و آسیب، بازی کنند. بازیکنان جوان می‌ توانند به گل‌ های فوتبال با اندازه مناسب پاس داده و گل بزنند و دروازه ‌بان‌ های جوان می‌ توانند ضربات حریف را بزنند. فوتبالیست های بزرگسال از توپ های سایز 5 استفاده می کنند که بیشتر با وزن و قد آنها مناسب است. با این حال، آنها می توانند با توپ های کوچک تر در مسابقات فوتبال داخلی یا فوتسال بازی کنند.

توپ تمرینی چه برای پیشرفت در باشگاه و چه به صورت انفرادی، باید محکم و قوی باشد؛ بنابراین، توپ چهل تیکه سایز 5 فوتبال تمرینی برای مقاومت در برابر ضربه و رطوبت طراحی شده است، چه در داخل خانه یا خارج از خانه بازی کنید. همچنین با طراحی شایسته، از توپ های فوتبال حرفه ای متمایز می شود.

توپ چهل تیکه نمدی

توپ چهل تیکه نمدی قیمت یک فوتبال حرفه ای بالاتر از محصولی است که برای بازیکنان آماتور در نظر گرفته شده است، اما چنین محصولاتی همچنین و بالاتر از همه با کیفیت تر و بادوام تر هستند. این برای مثال در مورد توپ سایز 5 مسابقات و توپ چهل تیکه نمدی است. این توپ دارای ویژگی هایی معادل توپ هایی است که توسط بازیکنان حرفه ای در لیگ 1 یا لیگ قهرمانان اروپا استفاده می شود.

سطح بازی نیز جنبه ای است که باید در نظر گرفته شود. در زمین های چمن طبیعی، توپ های فوتبال پلی یورتان به ویژه در لمس بسیار دلپذیر و کاملاً ضد آب در صورت آب و هوای بد هستند. از سوی دیگر، برای بازی روی چمن مصنوعی، بهتر است توپ‌ های مقاوم ‌تری مانند توپ تمرینی سایز 5 را انتخاب کنید.

داشتن توپ رسمی برای بازی در مسابقات فوتبال الزامی است. در واقع، فیفا (فدراسیون بین‌المللی فوتبال) بازی با توپ ‌ها را با رعایت معیارهای بسیار خاص، چه از نظر اندازه، وزن، جذب آب یا کاهش فشار پس از باد کردن، تحمیل می‌ کند. به لطف فناوری های روز، توپ سایز 5 مسابقات، کاملاً برای فوتبال رقابتی، از سطح منطقه ای تا بین المللی، مناسب است. انعطاف پذیر و بادوام، ضد آب بودن و کیفیت عالی توپ، بازی خوبی را تضمین می کند.