جوراب نوزادی عروسکی می تواند سبب تحرک زودتر فرزند شود

اینها موادی هستند که کمی کشش را اضافه می کنند و اجازه می دهند جوراب نوزادی عروسکی به درستی جا بیفتند و معمولاً فقط درصد کمی (2٪ تا 5٪) از محتوای پارچه جوراب از این مواد تشکیل شده است.

اگرچه درصد کمی است، اما این عامل مهمی است که تناسب جوراب ها و مدت زمان مناسب ماندن آنها را تعیین می کند و کش های بی کیفیت شل می شوند و باعث می شوند جوراب به راحتی بیفتد.

جوراب ها در مرحله اول تولید به صورت لوله بافته می شوند و سپس آنها را به فرآیندی می‌برند تا از طریق درز انگشتی که از بالای انگشتان پا می‌گذرد، بسته شوند.

درزهای انگشتی متصل به ماشین سنتی حجیم هستند و از بالش جوراب بیرون زده اند و می توانند آزاردهنده و ناراحت کننده باشند.

جوراب نوزادی عروسکی

روش دیگر درزهای مسطح با دست است، درز آنقدر کوچک است که پشت بالشتک جوراب قرار می گیرد که عملاً قابل تشخیص نیستند.

اما درزهای متصل به دست پرهزینه هستند و نرخ تولید حدود 10٪ از دستگاه متصل است، بنابراین آنها عمدتا برای جوراب های نوزاد / نوزاد و جوراب های بزرگسالان با کیفیت بالا استفاده می شوند.

هنگام خرید جوراب کودک، ایده خوبی است که جوراب ها را برگردانید تا درزهای انگشتان پا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای نوزادان شما راحت هستند.

دوخت تک دنده در مقابل دوخت دو دنده برای بسته شدن جوراب کودک
به غیر از کیفیت الیاف الاستیک استفاده شده که تعیین می کند آیا جوراب کودک در حالت باقی می ماند یا خیر، عامل دیگر نوع بسته شدن بالای جوراب است.

دوخت دنده دوتایی به دلیل ساختار دو نخی که از شل نشدن بسته اطمینان حاصل می کند و همچنین به دلیل ساختار دوتایی، نیازی نیست که بسته آنقدر محکم باشد که اثری از خود به جای بگذارد، پشتیبانی بیشتری ایجاد می کند و تک دوخت سنجیدن سفتی بسته شدن و اغلب سخت تر می کند