کفش کار ایمنی ساتر ضد آب بسیار نفوذ ناپذیر را مشاهده نمایید

اگر بیرون کار می کنید، پس باید به دنبال یک جفت کفش کار ایمنی ساتر باشید و اینها راحتی و ایمنی را در حین کار افزایش می دهند زیرا در کنار اطمینان از اینکه آب نمی تواند به داخل کفش نفوذ کند، ویژگی های اضافی نیز وجود دارد و این موارد شامل گرفتن اضافی در قسمت پایین کفش برای اطمینان از ایمنی هنگام حرکت در سطوح لغزنده، بالا رفتن از پله های مرطوب، نردبان یا داربست است.

فقط به خاطر داشته باشید که سطوح و انواع مختلفی از عایق رطوبتی وجود دارد و اگر در آب و هوای گرم یا مرطوب کار می کنید، باید کفشی را انتخاب کنید که ضد آب باشد اما عایق نباشد تا پاهای شما بیش از حد گرم نشود یا ناراحت کننده نباشد.

کفش کار ایمنی ساتر
در نهایت، یکی دیگر از مزایای بزرگ کفشهای پنجه فولادی با کیفیت، دوام آنها است و کفش های پنجه فولادی به گونه ای ساخته می شوند که در برابر ضربه و سوراخ شدن اجسام تیز یا در حال سقوط مقاومت کنند و این بدان معنی است که آنها برای سالها و در شرایط نامساعد آب و هوا و شرایط کاری ساخته شده اند.

کفش های معمولی به سادگی این سطح از دوام را ارائه نمی دهند و در واقع، به همین دلیل است که اکثر کارگاه های ساختمانی یا ساختمانی کارگران خود را ملزم به پوشیدن کفش های تقویت شده یا کفش های پنجه فولادی می کنند.

کفش های پنجه فولادی را بخرید که می توانید به آن اعتماد کنید
کفش‌های پنجه فولادی Ever Boots با مواد باکیفیت و بهترین کاردستی برای دوام ساخته شده‌اند و با سرمایه گذاری روی یک جفت در حال حاضر، می توانید مطمئن باشید که در سال های آینده در حین کار از پاهای شما محافظت می شود.

کفش های ایمنی یکی از مهمترین عناصر ایمنی شخصی هستند و سایت های ساختمانی و صنعتی محل های کار خطرناکی هستند که خطر آسیب دیدگی پا را بالا می برند.

  • صدمات ممکن است به دلیل:
  • اشیایی مانند سنگ و میخ های تیز که از کفش کار سوراخ می کنند
  • افتادن اجسام سنگین روی پا
  • استفاده بی دقتی از تجهیزات و وسایل نقلیه سنگین ساختمانی
  • رگ به رگ شدن و شکستگی در اثر لغزش و افتادن