کشف ماده ای شگفت آور در تخمه آفتابگردان درجه یک

گل های آفتابگردان به دلیل زیبایی باشکوهشان توسط هنرمندان و فیلمسازان مورد ستایش قرار می گیرند و سپس به روغن آفتابگردان می رویم  یک ماده خانگی آشنا، تخمه آفتابگردان درجه یک است که متخصصان تغذیه خوردن این دانه ها را به خواص مفید مختلفی مرتبط می دانند.

به عنوان مثال، آنها می توانند فشار خون را تنظیم کرده و سلامت قلب را بهبود بخشند و آنها تقویت کننده انرژی هستند و سیستم ایمنی قوی ایجاد می کنند و تخمه آفتابگردان سلامت کلی شما را بهبود می بخشد.

تخمه‌های آفتابگردان در گذشته به یکی از مواد اصلی سلامت تبدیل شده‌اند و علاوه بر این، آن را به یک میان وعده عالی برای کاهش وزن تبدیل می کند و این دانه ها سرشار از چربی و کالری هستند و کمک خوبی برای کاهش وزن هستند زیرا این دانه ها حاوی پروتئین، چربی های سالم و فیبر هستند و علاوه بر این، آنها دارای طیف وسیعی از مواد معدنی و ویتامین های ضروری هستند.

تخمه آفتابگردان درجه یک

نام آنها به درستی نشان می دهد که دانه های آفتابگردان (Helianthus annuus) از گل آنها می آیند و حدود 70 گونه آفتابگردان در سراسر جهان در خانواده Asteraceae شناخته شده است و این شامل جنس Helianthus است.

آفتابگردان چهارمین محصول مهم دانه روغنی در جهان است و پس از سویا، کلزا، و گلرنگ به عنوان پردرآمدترین دانه روغنی اقتصادی دنبال می شود و وقتی آفتابگردان ها خشک می شوند و پشت گل ها قهوه ای می شوند، کشاورزان دانه ها را برداشت می کنند و در نتیجه تخمه های آفتابگردان چاق و شل می شوند که وقت آن است که آنها را به راحتی از سر گل جمع کنید.

فواید افزودن تخمه آفتابگردان به رژیم غذایی
تخمه آفتابگردان کالری بالایی دارد، اما مصرف منظم آن به کاهش وزن کمک می کند و دلیل آن این است که آنها سرشار از مواد مغذی درشت و ریز مغذی ضروری هستند که علاوه بر این، آنها حاوی فیبر برای کمک به کاهش وزن هستند.