پیراهن مردانه رسمی که از پوست جانوری ساخته شد

در مراسم یا مناسبت‌های خاص، به‌ویژه زمانی که نیاز به پوشیدن تاکسیدو، لباس صبح/پالتو یا کت و شلوار عروسی برای داماد است، پیراهن مردانه رسمی معمولاً با یقه و سرآستین‌های رسمی مشخص می‌شود و نه تنها رویدادهای خاص، بلکه برای مکان های دیگر مناسب است و اگر محل کار شما بسیار سازمانی یا بسیار محافظه کارانه است، ممکن است اجباری باشد که فقط پیراهن های رسمی شیک و بدون جیب بپوشید.

اگر در یک جلسه کت خود را در بیاورید، تقارن بصری ایجاد شده توسط کراوات با وجود یک جیب مانع می شود و بنابراین، ظاهری با پیراهن با جیب سینه نامتعادل به نظر می رسد.

پیراهن جیب دار ظاهری غیررسمی و اسپرت دارد و برای مواقعی مناسب است که در آن می توانید سبکی آسان تر و کمتر «سفتی» داشته باشید که همچنین با توجه به اینکه کد لباس در محل کار نسبتاً معمولی است، در محیط های کاری خاص تأیید شده است.

پیراهن مردانه رسمی

علاوه بر مشخصه استایل و پیراهن، جیب های سینه مکانی راحت برای آویزان کردن عینک آفتابی در تابستان، برای نگهداری کارت ویزیت و سایر اقلام کوچک است و اگرچه اگر جیب ها همیشه مورد استفاده قرار نگیرند، عمق خاصی به پیراهن می بخشند و همچنین ظاهر پویاتری به آن می بخشند و توجه داشته باشید که اغلب وجود جیب با جیب معمولی ترکیب می شود.

جیب سینه گرد کمترین راه حل غیر رسمی و مناسب ترین راه حل برای محیط کاری آرام است: این یک سازش کامل بین آداب و کارکرد، یا بین یک جیب هشیار و محتاط است که عملکرد و کاربرد اساسی آن را در بر می گیرد.

جیب سینه زاویه دار غیر رسمی ترین راه حل است: قابل مشاهده تر و قابل توجه تر است، با نوک معمولی که به سمت پایین امتداد می یابد و با یک درز اضافی مشخص می شود، برای پیراهن های ترکیب شده با لباس های اسپرت تر، در اوقات فراغت، ممکن است متمایز شود.