ملحفه یکبار مصرف ارومیه دارای لایه ای ضد رطوبت هستند

هنگامی که بیمار مبتلا به بی اختیاری تشخیص داده می شود، ممکن است غرق شود و احساس خجالت کند و طیف گسترده ای از بیماران وجود دارند که فکر می کنند دیگر قادر به انجام فعالیت های روزانه نخواهند بود که ملحفه یکبار مصرف ارومیه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

آنها نگرانند که به دلیل حوادث بی اختیاری، نمی توانند خانه را ترک کنند و پدهای تخت بی اختیاری در این زمینه قابل ذکر هستند زیرا به تنهایی در مدیریت بی اختیاری مفید هستند.

زیرپایی های یکبار مصرف چیست؟
استفاده از پدهای تخت بی اختیاری که به آن Chux نیز گفته می شود، زیر پدهای یکبار مصرف، پدهای فوق العاده جاذب هستند که از تشک در برابر آسیب ادرار محافظت می کنند و شما باید بر اساس ترجیح شخصی، پد را به طور کلی در زیر یا بالای کتانی قرار دهید.

ملحفه یکبار مصرف ارومیه

آنها نقش حیاتی در جذب مایع نشتی دارند و شما می توانید آنها را در مقیاس وسیع در بیمارستان ها و مراکز مراقبت طولانی مدت برای محافظت از مبلمان و تشک از آسیب ادرار استفاده کنید.

کاربرد پدهای تخت بی اختیاری
برای اطمینان از خشک ماندن تخت می توانید از پدهای تخت بی اختیاری استفاده کنید و علاوه بر این، آنها نقشی حیاتی در ایجاد آسایش دارند و علاوه بر این، خواب خوب شبانه را نیز فراهم می کند.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از پدهای تخت یکبار مصرف در مقیاس وسیع برای مراقبت از نوزاد، خانه های سالمندان، بیمارستان ها و سایر امکانات مراقبت های بهداشتی استفاده می کنند و در اینجا برخی از کاربردهای دیگر پدهای تخت بی اختیاری آورده شده است.

کامودها توالت های کنار تخت هستند که قابلیت حمل دارند و زیرپایی ها یک انتخاب هوشمندانه برای محافظت از کف هستند که در زیر یک کمد وجود دارد.

ارائه حفاظت از مبلمان
پدهای یکبار مصرف بی اختیاری برای محافظت از مبلمان مفید هستند و می‌توانید به راحتی به صندلی‌های چرخدار، کاناپه‌ها، صندلی‌ها بچسبید و طیف گسترده ای از مارک های این محصولات دارای نوارهای چسب برای چسباندن آنها به سطوح مختلف هستند.