مردی که تنها با یک پالتو چرم و خز به اورست سفر کرد!

شما ممکن است قبلاً یک پالتو چرم و خز ناهموار داشته باشید، اما این شماره چرم مصنوعی از برچسب رو به رشد Séfr بیشتر از هر چیزی که در مزرعه مجاور آن از راه دور است، از پانچ دیسکوی دهه 70 استفاده می کند. برای حداکثر تأثیر، آن را به همان روشی که هر راننده کامیونی می پوشید بپوشید – یعنی هر طور که می خواهید. اما یک تی شرت سفید، شلوار جین و چکمه مشکی همیشه یک شرط مطمئن است.

اگر شما به اندازه ما در ارتش بازسازی شده تحقیق کنید، عاشق این مرد خواهید شد. Lu’u Dan به مازاد MA-1 به عنوان نقطه پرش شل تکیه می کند، و سپس آن را با دوز سنگینی از سبک رترو آغشته می کند.

تناسب آرام، حال و هوای کلی یک جام قدیمی دهه 90 را ایجاد می کند، که در لحظه “بزرگتر، بهتر” ما دقیقاً برای سال 2022 به نظر می رسد.

حتی بهتر از آن، کل شیبنگ برگشت پذیر است – چرم مصنوعی بیرونی را با قسمت داخلی نایلونی تعویض کنید. روزهایی که شما یک بیانیه کمی ظریف تر را احساس می کنید.

پالتو چرم

به دنبال طیف وسیعی از گزینه های چرم آلت همه در یک مکان هستید؟ به Nanushka مستقر در بوداپست نگاه نکنید. این برچسب نه تنها از موارد موجود در همه چیز، از بلیزر گرفته تا کامیون‌ها گرفته تا این کت پفی خوش‌ذوق و دنج استفاده می‌کند، بلکه همه آنها با پارچه اختصاصی Okabor این برند ساخته شده‌اند.

به عبارت دیگر، آن‌ها دقیقاً می‌دانند که چه کاری انجام می‌دهند تا چرم مصنوعی به اندازه رقبای حیوانی خود ظاهر و احساسی لوکس داشته باشند.

چرم مصنوعی مجبور نیست ضرب المثل های بیشتری را برای تقریب زدن خنکی بی دردسر همتایان واقعی خود انجام دهد. برای اثبات، این بلوز چرم وگان معمولی را با حسن نیت ارائه می‌دهید که لیبل جدید Carb Studios مستقر در LA است.

یک ژاکت به این شکل کره‌ای نرم در پوست حیوانات قدیمی می‌تواند به راحتی چند قفسه را برای شما بچرخاند، اما این مفصل جعبه‌ای با یقه دهه 70 کمتر از 200 دلار قیمت دارد.

 

  • منابع:
  1. Faux Leather Jackets Are Really Cool