متداول ترین اسکاچ نرم که در دنیا مصرف میشود را بشناسید!

اسفنج های ظرف در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. یک اسکاچ نرم ظرف بزرگ برای گرفتن و نگه داشتن آن سخت است، در حالی که اسفنج کوچک اغلب از دست خارج می شود.

یکی را انتخاب کنید که در دست گرفتن راحت باشد و به راحتی در کنار سینک شما قرار گیرد.

با در نظر گرفتن این عوامل، باید بتوانید بهترین اسفنج ظرفشویی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. حتما آن را مرتباً تعویض کنید تا تازه و مؤثر بماند.

راه های زیادی برای استفاده صحیح از اسفنج ظرفشویی وجود دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد:

از اسفنج برای تمیز کردن ظروف استفاده کنید نه برای تمیز کردن آنها. تمیز کردن می تواند به سطح ظرف آسیب برساند و باعث ایجاد خراش شود.

بعد از هر بار استفاده آن را بشویید و آب اضافی آن را بگیرید. اسفنج خیس را رها نکنید زیرا این اسفنج خانه پشه ها و سوسک ها است.

اسکرابر را مرتباً با جوشاندن یا مایکروویو به مدت دو دقیقه ضد عفونی کنید. این مرحله از بین بردن میکروب‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌های موجود را تضمین می‌کند.

هر چند هفته یکبار آن را تعویض کنید. بیش از 3 هفته از اسفنج استفاده نکنید، زیرا بعد از این مدت اثر خود را از دست می دهد. نه می تواند ظروف را به درستی تمیز کند و نه آب یا صابون را جذب می کند.

اسفنج ظرفشویی یکی از متداول ترین لوازم تمیز کننده در خانه ها در سراسر جهان است. با توجه به ماهیت آنها در همه جا، شما فکر می کنید که قیمت آنها نسبتاً استاندارد خواهد بود.

با این حال، هزینه متوسط یک اسفنج ظرفشویی بسته به عوامل متعددی مانند کیفیت، برند و حتی از جایی که آن را خریداری می کنید، می تواند بسیار متفاوت باشد.

به طور کلی، اسفنج های ظرف با کیفیت پایین تر ارزان ترین گزینه در بازار هستند.

اینها معمولاً از موادی مانند پلی اورتان یا پلی استر ساخته می شوند و با استفاده منظم به سرعت فرسوده می شوند.

به همین دلیل، آنها به طور کلی برای کارهای نظافتی سنگین توصیه نمی شوند. از طرف دیگر اسفنج های ظرفشویی با کیفیت بالاتر معمولا از مواد بادوام تری مانند سلولز ساخته می شوند.