مایع دستشویی پمپی اوه که اختلالاط فیزیکی را متعادل میکند!

مایع دستشویی پمپی اوه به دو صورت خشک یا مایع هستند. پس از فرمولاسیون مورد نظر، اندازه گیری شده و در مخلوط کن همگن قرار می گیرند و در معرض اختلاط فیزیکی و واکنش شیمیایی قرار می گیرند.

به طور معمول، این به معنای واکنش خنثی سازی بین LABSA و سود سوزآور از پیش حل شده است. پس از اختلاط فیزیکی، نوبت به قوام دهنده ها، تنظیم کننده های pH و سایر مواد متعادل کننده می رسد. افزودن آنها به منظور دستیابی به ویسکوزیته، پایداری و مقدار pH مورد نظر ضروری است.

شوینده نهایی کاملاً مخلوط شده 5 تا 12 ساعت در تانکرهای ذخیره سازی متوسط می ماند. در این مرحله حباب‌های هوا و کف خارج شده و محصول آماده بطری‌سازی می‌شود.

مایع

فرآیند بسته بندی و بسته بندی می تواند دستی، نیمه خودکار و خودکار باشد. سپس یک ماده شوینده مایع در بطری برچسب گذاری، مارک و تکمیل می شود.

در نهایت، برای ساخت یک شوینده مایع، توده مخلوط مواد خشک باید با محلولی متشکل از آب و حل کننده ها مخلوط شود. نتیجه یک مایع چسبناک و شفاف است که آماده بسته بندی است.

شوینده مایع جایگزین مفیدی برای شوینده های پودری است، به ویژه در مناطقی که آب سخت دارند. با مخلوط کردن نسبت مناسب از مواد تجویز شده ایجاد می شود. فرآیند تولید شامل چندین مرحله اساسی است، از اختلاط سازنده ها در یک پایه تا افزودن طیف وسیعی از کامل کننده ها.

برندهای شوینده زیادی در بازار وجود دارد و هر سازنده فرمول مخصوص به خود را دارد.

اگرچه اکثر مواد ضروری اغلب یکسان هستند، این نسبت و جزئیات کوچک است که بر عملکرد محصول نهایی و توانایی آن برای تمیز کردن خوب تأثیر می گذارد.

در اینجا لیست استاندارد مواد لازم برای ایجاد یک فرمول شوینده خوب را مرور خواهیم کرد.

ممکن است شنیده باشید که روش های قدیمی شستن لباس ها شامل استفاده از عوامل عجیب و غریب مانند خاکستر و لیمو بوده است. در واقع، آن عوامل اصلاً عجیب نیستند. آنها به سادگی – قلیایی هستند.

سازندگان قلیایی جزء ضروری در اکثر مواد شوینده لباسشویی هستند. این پایه است که معمولاً از نمک های محلول تشکیل شده است که با اسیدها واکنش نشان می دهد تا آنها را خنثی کند.

قلیایی ها جادویی هستند که به شما کمک می کنند تا لکه ها و کثیفی ها را بدون مالش بی پایان از روی لباس پاک کنید.

با این حال، قلیاها به تنهایی خاصیت مرطوب کنندگی ندارند و باید با سورفکتانت ها ترکیب شوند. همانطور که این مطالعه نشان می دهد، قدرت پاک کنندگی فرمول نهایی به شدت به نسبت مناسب مواد بستگی دارد.