لامپ چراغ ترمز 207 با هزینه ای سرسام آور

لامپ های زنون دارای روشنایی بالاتر، مصرف انرژی کمتر، عمر طولانی تر و مزایای زیادی نسبت به لامپ های هالوژن هستند و با این حال، هزینه ساختلامپ چراغ ترمز 207 نسبت به لامپ های هالوژن بالاتر است، بنابراین مدت زیادی است که فقط در مدل های پیشرفته استفاده می شوند و از طرف دیگر، نفوذ طیف فیزیکی لامپ های زنون به طور کلی بالا است و در هوای مه آلود، لامپ های هالوژن هنوز برای کمک به لامپ هالوژن مورد نیاز است.

لامپ چراغ ترمز 207

در بیش از ده سالی که از ظهور چراغ های زنون می گذرد، چراغ های LED به سرعت وارد میدان دید مردم شدند و لامپ های ال ای دی دارای راندمان نوری بالاتر، مصرف انرژی کمتر و عمر طولانی تری نسبت به هر لامپ دیگری هستند.

از اولین مونتاژ چراغ‌های ال‌ای‌دی تا خودروهای تولیدی در 10 سال پیش تا کنون، هزینه‌های ساخت چراغ‌های ال‌ای‌دی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و اکنون کمتر از هزینه ساخت لامپ های زنون است و نماینده نسل جدیدی از روشنایی است.

برخی از افراد دوست دارند لامپ زنون را با چراغ LED ماشین مقایسه کنند و به خصوص هنگام انتخاب لامپ اصلاح شده، همیشه در استفاده از لامپ زنون یا لامپ LED تردید وجود دارد.

1. لامپ زنون دارای بازده روشنایی سه برابر بیشتر از لامپ هالوژن است و تأثیرات واضحی در بهبود دید دید رانندگی در شب و در مه دارد.

2. شار نوری ساطع شده از لامپ زنون بیش از دو برابر لامپ هالوژن است و راندمان تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی نور نیز بیش از 70 درصد نسبت به لامپ هالوژن افزایش یافته است، بنابراین لامپ زنون دارای چگالی انرژی و شدت نور نسبتاً بالا.

3، نیمی از صرفه جویی در انرژی، لامپ هالوژن 60 وات 1230 لومن، لامپ زنون 35 وات می تواند به 3500 لومن برسد.

4، لامپ زنون رشته ای ندارد، بنابراین به دلیل سیم شکسته مشکلی از ضایعات وجود نخواهد داشت، عمر مفید بسیار طولانی تر از لامپ هالوژن است، لامپ زنون از نظر تئوری می تواند 3000 ساعت استفاده کند.