عروسک روسی 25 سانتی مناسب سنین 1 الی 50 ساله را مشاهده کنید

اگر اتاق بازی پر از اسباب‌بازی‌ها، کتاب‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیز دارید، ممکن است تعجب کنید که چرا یک عروسک روسی 25 سانتی بچه ساده توجه کودکتان را جلب می‌کند و دبی وایت، دکترای روانشناس اهل فلوریدا، که 30 سال است با کودکان کار می کند، می گوید: «بسیاری از آن به این بستگی دارد که عروسک چگونه است و آیا این عروسک با کودک هماهنگی حسی دارد یا خیر.

در ابتدا، یک عروسک نرم و نوازش ممکن است با ترجیحات حسی فعلی آنها همخوانی داشته باشد، اما وقتی بچه ها کمی بزرگتر می شوند، بدون توجه به شکل ظاهری عروسک ها شروع به ارتباط با عروسک ها می کنند.

 

عروسک روسی 25 سانتی

با استفاده از عروسک های روسی، می توانید از مشتری خود بخواهید عروسکی را انتخاب کند که نشان دهنده سنی باشد که در آن زمان بوده است و سپس، با استفاده از آن عروسک، هوش قلب، قلب، روده، ANS و لگن را در سنین پایین تر بررسی کنید.

ممکن است سنین مهم دیگری که این رفتار در آن‌ها نیز تحت تأثیر قرار گرفته است آشکار شود، و شما می‌توانید از عروسک‌های دیگر با ملایمت و احترام استفاده کنید و تجربه‌شان را در آن زمان بررسی کنید.

ممکن است عروسک های مختلف بخواهند با یکدیگر صحبت کنند و این فرصتی است برای برآورده شدن نیازهای برآورده نشده، بررسی هر گونه مسائل همسویی، نه تنها بر اساس یک زمان خاص، بلکه تضادها و اختلافات بین زمان ها را نیز می توان حل کرد، همراه با هر گونه باور درونی، نگرش، ارزش، تمایل، نیاز و غیره به آگاهی آگاهانه آورده شده است.

این به شما امکان می دهد تا با مشتری بررسی کنید که چه تغییراتی را می توان برنامه ریزی کرد، تا آنها را به سمت نتیجه مطلوبی که در جستجوی آن هستند سوق دهید.