شروع عرضه شیره انگور امسال که دیرینگی 100 ساله دارد

آیا می دانید تولید آب انگور سیاه دارای فواید و شاید عوارض جانبی است و شیره انگور امسال دارای رنگ و شیرینی متمایز همراه با بسیاری از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مهم است و گزارش ها شروع کشت آن را حداقل 6-8000 سال قبل تایید می کنند و آنها همچنین بیان می کنند که انگور سیاه قدیمی ترین میوه ای است که در اروپا و خاور نزدیک کشت می شود.

انگور سیاه از نظر گیاه شناسی با نام Vitis vinifera شناخته می شود و مصرف انگور سیاه به شکل آب میوه نیز فواید بسیاری را برای افراد تضمین می کند.

این یک راهنمای مختصر در مورد فواید آب انگور سیاه است و مزایای برتر آب انگور سیاه همانطور که می دانید آب انگور سیاه کاربردهای زیادی دارد و در اینجا برخی از مهمترین فواید آب انگور سیاه برای سلامتی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

سرشار از محتوای آنتی اکسیدان
مزیت اصلی نوشیدن آب انگور سیاه تامین مقدار مناسبی از آنتی اکسیدان های ضروری مانند رسوراترول برای بدن است و آنتی اکسیدان های موجود در آب انگور سیاه به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند.

شیره انگور امسال

از قلب محافظت می کند
مطالعات نشان می دهد که انگور سیاه ممکن است از یک بیماری به نام آسیب اندام مرتبط با سندرم متابولیک محافظت کند و این گروهی از مشکلات ترکیبی است، مانند فشار خون بالا، دیابت، افزایش چربی بدن و سطوح پایین کلسترول خوب یا HDL.

انگور حاوی ترکیبی به نام رسوراترول است که به تسهیل جریان خون و افزایش گردش خون کمک می کند و فیتوکمیکال ها همچنین به کاهش خطر آسیب قلبی کمک می کنند و همچنین به طور قابل توجهی کلسترول را تنظیم می کنند.

بینایی را افزایش می دهد
انگور سیاه حاوی کاروتنوئیدهایی مانند زآگزانتین و لوتئین است که به طور قابل توجهی به بهبود بینایی کمک می کند و آنها به مبارزه با آسیب شبکیه و کوری کمک می کنند.