رژ لب بی کیفیت ارزان نخرید

لوله رژ لب جامد حرارتی معروف در سال 1915 متولد شد، اولین بار توسط Guerlain تولید شد؛ 8 قبل از این، رژ لب های تجاری در کاغذ پیچیده می شدند و در شیشه ها، گلدان ها یا لوله های کاغذی فروخته می شدند.

دو آمریکایی با توسعه این بسته لوله مدرن اعتبار دارند. موریس لوی اولین تلگراف فلزی را اختراع کرد که رژلب مایع براق را پوشانده بود و بسته دارای اهرم هایی در کناره برای بالا و پایین بردن چوب بود. جیمز بروس میسون جونیور حق اختراع رژ لب چرخشی را به ثبت رساند که امروزه جزء اصلی صنعت باقی مانده است.

در تاریخ رژ لب، این دو پیشرفت قابل توجه راه را برای تولید و توزیع انبوه رژ لب هموار کردند. رژ لب جامد لدورا جمع و جور شده بود، برای کسانی که می توانستند آن را بخرند در دسترس بود و یک کالای قابل حمل ایده آل برای کیف زنانه بود.

به دنبال پیشرفت‌ها در بسته‌بندی، مجموعه‌ای از طعم‌ها، رنگ‌ها و مفاهیم در رژلب‌ مایع وارد بازار شد – از جمله آن‌هایی که دارای خواص ماندگاری طولانی و اثرات خوش‌بوکننده بودند که تمایل به استفاده از رژلب را افزایش داد.

تولید انبوه، زنان در نیروی کار و درآمد قابل تصرف بیشتر همراه با افزایش مصرف گرایی، مجلات و فیلم ها – همگی به تغییر نگرش نسبت به لوازم آرایش کمک کردند.

در نهایت، این بدان معنا بود که کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های آرایشی می‌توانند با مخاطبان بیشتری درگیر شوند و فروش محصولات ابتدا شکوفا شود و سپس به طور تصاعدی رشد کند.

  • منابع:
  1. How They Have Changed and Where They Are Going
  • تبلیغات: 
  1. فواید مصرف شیره انگور
  2. ماسک جوشکاری نوعی تجهیزات ایمن
  3. شناخت دقیق تر انواع ساعت
  4. شرکت تولیدی شهر آفتاب تهران