روش هایی برای داشتن قهوه سالم

از حبوبات خود بیشترین بهره را ببرید
مزایای سلامتی قهوه

بله، قهوه به نوعی جادویی است – تحقیقات متعددی آن را به همه چیز از کاهش خطر زوال عقل تا افزایش متابولیسم شما مرتبط می کند. و سپس، البته، تقویت انرژی ضروری است که در مواقعی که بیشتر به آن نیاز داریم (مانند هر روز صبح) فراهم می کند.

 

پس گرفتاری چیست؟ ممکن است به طور ناخواسته با برخی از فواید دم کرده، بسته به عواملی مانند زمان نوشیدن و آنچه به آن اضافه می کنید، طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه مقابله کنید.

اما نگران نباشید – ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم عادت قهوه خود را با کمترین دردسر ممکن پاک کنید. این هشت اشتباه رایج قهوه را بررسی کنید، و اینکه چگونه می‌توانید بیشترین میزان مغذی را از دانه‌های خود دریافت کنید.

1. شما آن را از قبل زمینی می خرید
قهوه زمین

مقداری لوبیا کامل را در دست بگیرید. مطمئناً، آنها نیاز به کمی تلاش بیشتری دارند زیرا باید خودتان آنها را آسیاب کنید، اما تحقیقات در مجله قهوه برای لاغری شکم و پهلو نشان می دهد که قهوه پیش آسیاب شده حاوی رادیکال های آزاد بیشتری است که می تواند به استرس اکسیداتیو و التهاب در بدن کمک کند. (دانه های کامل قهوه ارگانیک پانچور با امضای Bicycling را امتحان کنید!)

2. قهوه را در کیسه اصلی آن نگهداری می کنید
کیسه قهوه اصلی

آن لوبیاها را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید – نه در کیسه. همان مطالعه شیمی مواد غذایی نشان داد که سطوح رادیکال های آزاد در قهوه با قرار گرفتن در معرض هوا بیشتر می شود.

و هنگامی که این اتفاق می افتد، آنتی اکسیدان های تقویت کننده سلامتی قهوه بیشتر مصرف می شود تا آنها را خنثی کند. این باعث می شود که آنتی اکسیدان های کمتری وارد بدن شما شوند.

3. شما یک فنجان را در اندازه لباس بافتنی نوزاد پایین می آورید
صبح قهوه

کوبیدن یک قهوه در ساعت 7 صبح به سطح انرژی شما کمک نمی کند. این به این دلیل است که در چند ساعت اول پس از بیدار شدن از خواب، سطح هورمون استرس کورتیزول شما در بالاترین حد خود قرار دارد، که در واقع به شما انرژی طبیعی را افزایش می دهد.

بسیاری از کارشناسان موافقند که بهترین زمان برای نوشیدن اولین فنجان بین ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر است، زمانی که سطح کورتیزول شروع به کاهش می کند.

به این ترتیب، از مزایای طبیعی بدن خود استفاده می کنید و کافئین شومیز یقه کراواتی را برای زمانی که واقعاً به آن نیاز دارید ذخیره می کنید.

 

  • منابع:
  1. 8 Ways You’re Ruining Your Coffee’s Health Perks
  • تبلیغات:
  1. تولید محصولات ارگانیک ایده ای برای پولدار شدن در روستا
  2. تاریخچه پیدایش خیارشور
  3. کت از شما در برابر سرما محافظت میکند
  4. طراحی و دوخت لباس نوزادی