ربات اسباب بازی ارزان دارای روح میشوند

این ایده که یک جسم بی جان در حال فراتر رفتن از دنیای ایستا خود است، یا در حال «فکر کردن» است، یکی از عناصر جادویی است که ما را وادار می کند تا احساسات را به ربات اسباب بازی ارزان متصل کنیم و تولیدکنندگان این را می‌دانند، زیرا برخی از اسباب‌بازی‌ها به‌طور خاص برای ایجاد دلبستگی عاطفی طراحی شده‌اند و مثال مورد علاقه من در این مورد ربات های رومینگ، مانند Anki Vector با هوش مصنوعی است.

با حسگرها و اتصال به اینترنت، Vector به اطراف می چرخد و با محیط خود و همچنین شما تعامل دارد. حتی با آمازون الکسا ادغام شده است.

یکی دیگر از اسباب بازی های پیچیده Aibo سونی است و این ربات حیوان خانگی نشان می دهد که چگونه می توان از رباتیک پیشرفته، میکروالکترونیک، محرک ها (که امکان حرکت را امکان پذیر می کند)، حسگرها و برنامه نویسی برای ایجاد یک تجربه اسباب بازی منحصر به فرد با سرمایه گذاری احساسی استفاده کرد.

ربات اسباب بازی ارزان

کوادکوپترها (یا پهپادها) و سایر دستگاه‌های مشابه اغلب نیازی به قرار دادن نمایشگر خود در کنترل از راه دور ندارند، زیرا می‌توان ویدئو را به دستگاه متصل ارسال کرد.

برخی از اسباب‌بازی‌ها حتی از گوشی‌های هوشمند به‌عنوان تنها رابط کنترلی (که برای کنترل اسباب‌بازی استفاده می‌شود) استفاده می‌کنند، معمولاً از طریق یک برنامه، تولیدکنندگان را از ارائه چیزی که مسلماً گران‌ترین قسمت اسباب‌بازی است، نجات می‌دهد.

این بدان معنی است که یک گوشی هوشمند به یک نیاز ذاتی تبدیل می شود که بدون آن نمی توان از اسباب بازی استفاده کرد.

خرید یک اسباب بازی جالب و جدید بسیار ناامید کننده خواهد بود – فقط برای اینکه متوجه شوید که صاحب دستگاه بسیار گران قیمتی که برای استفاده از آن لازم است ندارید.

اسباب بازی های من از من جاسوسی نمی کنند، مطمئنا؟
در حالی که ممکن است جاسوسی آخرین چیزی باشد که هنگام خرید یک اسباب بازی به آن توجه می کنید، گزارش های متعددی از ضبط مکالمات درون خانه توسط عروسک های سخنگو وجود دارد.