در امریکا به کودکان اسباب بازی تفنگ یوزی هدیه داده شد!

درباره پسران مختلط سیاه پوست و حقوق آنها برای بازی در دوران کودکی، به ویژه اسباب بازی تفنگ یوزی، اما پیچیدگی ها در آن لحظه بسیار شخصی شد.

تصمیم من اجازه دادن به آنها برای شرکت در درجه اول یک مسئله ایمنی فیزیکی نبود نه تیراندازی به خود یا دیگران با BB، و نه خطر بسیار موجود مرتبط با واقعی.

اسلحه و تیراندازی دسته جمعی در فضاهای عمومی، اگرچه هر دو نگرانی های قانونی بود احتیاط اصلی من در مورد ایمنی طولانی مدت آنها بود.اسباب بازیپسران مختلط سیاه پوست، اگر دوست دارند تامیر رایس 12 ساله پسری که کشته شده است. توسط پلیس در کلیولند، اوهایو در سال 2014 در حالی که با یک تفنگ اسباب‌بازی بازی می‌کردند.

تصمیم گرفتند که می‌خواهند دوباره با اسلحه‌های BB در فضایی که حمایت مالی نمی‌شود بازی کنند پیشاهنگان آمریکا. پیچیدگی های نگرانی من پیچیده بود.

با خاطرات بازی با تفنگ BB در یک دختر جوان. من هرگز آن را نداشتم فکر می کردم که من به عنوان یک تهدید از هر نوع خوانده می شوم، اما مسئولیت من به عنوان تهدید مادر پسران مختلط سیاه پوست خواستار درک هوشیارانه درباره نژادی کردن خطر، ایمنی و آزادی بازی شد.

به عنوان مثال، همه اینها مضامین در یک خبر ملی اخیر درباره آیزایا الیوت 12 ساله وجود دارد (آفریقایی آمریکایی) اهل کلرادو که از مدرسه مجازی خود تعلیق شد.

به خاطر داشتن یک تفنگ پلاستیکی سبز رنگ نئون روی صفحه کامپیوتر در کلاس هنر.

واکنش مادرش پس از فرستادن افسران به خانه‌اش این بود: «هرگز عبور نکرد. فکر می کنم که اسباب بازی ها می توانند به عنوان یک تهدید تلقی شوند».

به طور فزاینده واقعیت های نژادی فضاهای مجازی و تجسم یافته، بازی کودک هر دو نژادی است و از طریق ضد سیاهی جرم انگاری می شود.

من با استفاده از بینش تجربیات زیسته به عنوان یک محقق مادر، داده ها را تجزیه و تحلیل می کنم از مطالعات موردی انجام شده با پسران سیاهپوست نژاد مخلوط در یک شهر غرب میانه.