تاثیر قابلمه ی لایف اسمایل بر روی کاهش ضایعات محیطی!

هنگامی که قابلمه ی لایف اسمایل برای اولین بار محبوب شدند، به دلیل سادگی تمیز کردن و استفاده از آن مورد تحسین قرار گرفتند.

ظروف نچسب همچنین به کره و روغن کمتری برای روان کردن سطح قابلمه ها و تابه ها نیاز داشتند که نشان می دهد غذاهای پخته شده با نچسب می توانند چربی کمتری داشته باشند.

اما در نهایت نشان داده شد که یک ماده شیمیایی به کار رفته در فرمول اصلی تفلون با بیماری تیروئید، آسیب ریه و حتی علائم کوتاه مدت ناشی از استنشاق دود ارتباط دارد.

این گاهی اوقات “آنفولانزای تفلون” نامیده می شود. منبع مورد اعتماد

فرمول و ترکیبات تفلون در سال 2013 تغییر کرد، بنابراین تصور می شود که پخت و پز با نچسب با استفاده از محصولات نچسب امروزی ایمن تر باشد.

قابلمه

به خاطر داشته باشید که پختن غذا در دمای بسیار گرم همچنان باعث می شود که پوشش نچسب از بین برود و وارد غذا شود.

همچنین ممکن است منبع مورد اعتماد موادی که برای «ایمن‌تر کردن» تفلون استفاده می‌شوند، در نهایت همان نگرانی‌های مربوط به سمیت را داشته باشند.

ظروف نچسب بسیار رایج و مقرون به صرفه هستند که آن را به گزینه ای آسان تبدیل می کند، اما لزوما امن ترین نیست.

خرید ظروف آشپزی ممکن است بسیار دشوار به نظر برسد، بنابراین مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و تعیین کنید که در هنگام انتخاب این ظروف چه چیزی برای شما مهم است.

نگرانی های ایمنی مشروعی در مورد برخی از پوشش های نچسب و انواع ظروف فلزی وجود دارد، اما آنها بر همه افراد یکسان تأثیر نمی گذارند.

به بودجه خود نگاه کنید، سوالات ساده بپرسید و از پاسخ ها برای راهنمایی شما به محصولی استفاده کنید که برای خانواده شما بهترین احساس را دارد.

اگر می توانید، ظروفی بخرید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد تا ضایعات محیطی را کاهش دهد و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و فلزی در غذای شما را محدود کند.