بهترین شیلنگ گاز بخاری استاندارد میلیاردی فروخته شد

هنگام انتخاب شیلنگ گاز بخاری استاندارد و هوا از مناسب برای کاربرد شما، طیف وسیعی از مواد موجود است. برخی از متداول ترین مواد شیلنگ مورد استفاده در زیر مورد بحث قرار می گیرند:

شلنگ لاستیکی
لاستیک متداول ترین مواد مورد استفاده است و انتخابی ارزان (در مقایسه با سایر مواد) برای شیلنگ های هوا و گاز است. این شیلنگ ها قوی، انعطاف پذیر، بادوام هستند و می توانند تغییرات گرما و دما را تحمل کنند. ترکیبات لاستیکی مانند EPDM و NBR نیز انتخاب خوبی برای شیلنگ های هوا و گاز هستند.

شیلنگ

لاستیک EPDM مقاومت زیادی در برابر گرما، دما و ازن ایجاد می کند. به طور مشابه، NBR در برابر روغن و مواد شیمیایی مقاوم است. با این حال، لاستیک نمی تواند نفوذپذیری صفر داشته باشد و نمی تواند برای کاربردهایی که به خلوص بالا نیاز دارند استفاده شود. یک گاز با خلوص بالا دارای مقدار کمی گازهای دیگر است که کیفیت آنها را بهتر می کند. مواد نفوذ پذیر ممکن است با جمع آوری آلاینده ها، کیفیت چنین گازهایی را به خطر بیندازند.

از لحظه ظهور اولین وسایل گازسوز و تا همین اواخر فقط با لوله های فولادی متصل می شدند.

اکنون همه چیز به طرز چشمگیری تغییر کرده است: شیلنگ های گاز انعطاف پذیر، که قبلاً توانسته اند عملاً جایگزین پیشینیان منسوخ شده خود شوند، کاملاً وارد کار شده اند. آنها در کار بسیار راحت تر هستند، آسان تر و سریع تر به بزرگراه متصل می شوند.

شما نمی دانید چه نوع شلنگی را از بین طیف ارائه شده توسط بازار انتخاب کنید؟ بیایید با هم بفهمیم – این مقاله انواع اصلی محصولات مورد استفاده برای اتصال گاز را مورد بحث قرار می دهد، مزایا و معایب آنها برجسته شده است.