ام دی اف سه میل خام برای ساخت پانل بهترین مورد است

در اندازه های معمولی، هزینه تغییر آشپزخانه شما با استفاده از درب های اصلی ساخته شده ازام دی اف سه میل خام و جلوی کشو به حداقل رسیده است و آنها همچنین جایگزینی با قیمت مناسب برای آشپزخانه قدیمی یا فرسوده شما ارائه می دهند و این درب های ام دی اف مستحکم با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساخته شده اند و براقیت زیبایی به آنها بخشیده است.

درها در حمام زیر سینک یا اتاق خواب شما به عنوان درهای کمد لباس عالی به نظر می رسند و اندازه های معمولی که ما برای این درب ها ارائه می کنیم، با انواع آشپزخانه ها مطابقت دارد.

لطفاً از محصولات سفارشی ما دیدن کنید که در صورت نیاز به اندازه های سفارشی می توانید اندازه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و از آنجایی که درب‌ها درب‌های ام‌دی‌اف با اندازه استاندارد ساده هستند، می‌توانید آن‌ها را هر طور که دوست دارید تکمیل کنید.

ام دی اف سه میل خام

برای اطمینان از مهر و موم شدن آنها، باید آنها را آماده کرده و تمام کنید و در صورت نیاز به کمک با ما دریغ نکنید و درب های داخلی ام دی اف اگر معلوم شد که این کار بیشتر از آنچه پیش بینی کرده اید کار می کند، یکی از درب های آماده یا کاملاً آماده ما را در نظر بگیرید.

این درب‌ها و کشوهای شیکر با ضخامت 18 میلی‌متر دارای چارچوب بیرونی با ضخامت 110 یا 85 میلی‌متر هستند و اگر سایز فریم کوچکتر یا بزرگتر را ترجیح می دهید، لطفاً به سایر محصولات ما نگاهی بیندازید و اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، تماس بگیرید.

درها و جلوی کشوها معمولاً کمی کوچکتر از چارچوب آنها هستند تا از وجود فضای کافی برای باز کردن درب اطمینان حاصل شود و اگر درهای موجود را تعویض نمی کنید (که ممکن است اندازه گیری کنید)، لطفاً حتماً این را در ابعاد خود در نظر بگیرید.

درها معمولاً 3 میلی متر عرض باریکتر و 2 میلی متر ارتفاع کمتر دارند و البته با توجه به کاربرد خود شما مختارید که شکاف مورد نظر یا مورد نیاز خود را انتخاب کنید.