استفاده همزمان از کت بلند مردانه و هودی توسط افراد مشهور

یک دهه پیش، زمانی که هشتگ‌های مردانه و طاووس پیتی کت و شلوارها را فراگیر می‌کرد، تنها یک تن لباس مهم بود. خیاطی باریک، تراش و الهام گرفته از مردان دیوانه – با مربع های جیبی، کراوات اسپرزاتورا و راهبان دو نفره – جایگزین کت بلند مردانه شد که پدرتان می پوشید. شلوار پاره شده بود، مچ پا پاره شده بود.

با این حال، اکنون شما گزینه هایی دارید. اسلیم هنوز در اطراف است، اما لاغر است. قیمت هودی نیز تاثیر می‌پذیرد – شلتر اما ساختارمندتر – و همچنین نوع جدیدی از لباس‌های گشاد که به آرامی از باند فرود به دنیای واقعی می‌ریزند.

برای کمک به شما در حرکت در این دنیای جدید از انتخاب ستارگان، ما هر نوع کت و شلوار را تقسیم بندی کرده ایم تا بتوانید به سوالات قدیمی که چگونه باید کت و شلوار مناسب باشد، چگونه آن را بپوشید – و اینکه آیا واقعاً به شما می آید یا خیر پاسخ دهید.

افسانه ها حاکی از آن است که وقتی هدی اسلیمن خیاطی لاغر پیشگامانه خود را در اوایل دهه 00 آغاز کرد، کارل لاگرفلد فقید شش و نیم سنگ را به زمین انداخت تا بتواند در آن جا شود و قیمت هودی دخترانه زمستانی از همین روش الگو گرفته است.

تناسب مورد علاقه همه گروه‌های راک از آن زمان به بعد، به‌ویژه در خیابان‌های بزرگ، جایی که کت و شلوارهای تابستانی به موقع برای جشن‌های جشن و عروسی بیرون می‌آیند، دیده می‌شود. این یک حس جوانی است، تا حد زیادی به این دلیل که برای بدن هایی که زمان هنوز نرم نشده است، بسیار جذاب است.

برخی از کت و شلوارهای طراح هنوز در این ظاهر ظاهر می شوند، به خصوص آنهایی که دارای رنگ های راک اند رول هستند: به سنت لوران، جان وارواتوس و سلین فکر کنید.

اما بخش عمده آن در انتهای مقرون به صرفه تر است، جایی که دیدن یک الگوی آزمایشی سراسری یا حتی یک کت و شلوار سبز غیر معمول نیست. توجه داشته باشید که این ظاهری نابخشودنی است، به تمام معنا – کت و شلوارهای لاغر چشم را به خود جلب می کنند و، مگر اینکه خوب بریده شده باشند یا مقداری در پارچه داشته باشند، می توانند بسیار ناراحت کننده باشند.

این چیزی نیست که خیاط برای الگوی جیب هودی هرگز توصیه کند. جاناتان لو، هماهنگ کننده سفارشی فروشگاه لباس رسمی لندن، اولیور براون، می گوید: «این کار را نکن. اما اگر اصرار دارید که کت و شلواری به لاغری شلوار جین خود داشته باشید، در اینجا چگونه است.

 

  • منابع:
  1. HOW TO WEAR A HOODIE – STYLE AND FASHION GUIDE
  • تبلیغات:
  1. با فراگیری هوش اقتصادی زندگی مرفه را تجربه کنید!
  2. ماست دلیل طول عمر مردم قفقاز و بلغارستان!
  3. خرسی که با ژل رویال برای خود لباس درست کرد
  4. کشف مجسمه در اعماق اقیانوس آرام!