از تن ماهی پژوهش برای کاهش وزن استفاده کنید

مصرف زیاد این مواد مغذی می تواند با بهبود عملکرد اندام های شما و احتمالاً کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن برای سلامتی شما مفید باشد.

طبق گفته دیده‌بان غذای دریایی آکواریوم Monterey Bay، ایمن‌ترین، سالم‌ترین و دوستدار محیط‌زیست‌ترین انتخاب ماهی تن تازه، ماهی تن آلباکور است که در آب‌های کانادا یا اقیانوس آرام ایالات متحده صید شده است.

این نوع ماهی تن که به آن ماهی تن سفید نیز می گویند، دارای سطوح پایینی از جیوه و PCB است و در صورت خرید کنسرو شده در آب، به همان اندازه مغذی است.

مصرف تن ماهی پژوهش برای خانم های باردار می تواند مفید واقع شود.

تن ماهی

کودکان خردسال و زنان باردار یا شیرده می توانند تا 6 اونس ماهی تن آلباکور تازه در هفته بخورند، اما باید از ساشیمی یا سوشی ماهی تن خام خودداری کنند.

ماهی تن، فواید سلامتی ماهی تن، فواید سلامتی ماهی تن، ماهی تن برای سلامتی، غذای سالم ماهی تن، ماهی تن برای سلامتی، سلامتی، نکات بهداشتی، زندگی سالم

# فشار خون پایین

ماهی تن دارای امگا 3 و پتاسیم است که هر دو در کاهش التهاب فوق العاده هستند. کاهش التهاب و سپس فشار خون شما را کاهش می دهد زیرا قلب شما راحت تر خون را در بدن پمپاژ می کند. داشتن فشار خون پایین به معنای کاهش احتمال حملات قلبی و سکته است.

ماهی تن برای زمانی که می خواهید وزن کم کنید عالی است. چربی کمی دارد، مواد مغذی زیادی دارد و پروتئین زیادی دارد، بنابراین شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد.

علاوه بر این، به دلیل داشتن مواد مغذی و پروتئین می‌تواند برای متعادل کردن کالری‌های شما مفید باشد.